اعلام جزئیات مربوط به کیا سراتو(K3)
 

 مجله ماشین – کمپانی «کیا» قیمت پایه گونه سدان مدل «فورته» را با هزینه حمل و نقل 16790 دلار و زمان فروش آن را آوریل سال جاری میلادی اعلام کرد.

این مدل جدید در دو گونه lx و ex عرضه می شوند که مشخصات آنها به شرح ذیل است
- تیپ lx: از یک پیشرانه 1.8 لیتری چهار سیلندر با 148 اسب بخار قدرت و 177 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد که به همراه جعبه دنده 6 سرعته دستی عرضه می گردد. سیستم صوتی با کنترلرهای روی فرمان، رادیو ماهواره ای، بلوتوث، شیشه های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه های برقی به همراه گرم کننده، رینگ های 16 اینچی آلومینیمی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، درب صندوق عقب برقی و جای استراحت دست برای سرنشین جلو، از جمله امکانات استاندارد و سفارشی آن به شمار می روند. 

 

 

- تیپ ex: از یک پیشرانه 2 لیتری با 173 اسب بخار قدرت و 208 نیوتن متر گشتاور نیرو می گیرد و به همراه یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک عرضه می گردد. به غیر از شاخصه های مدل پایه، پدال های تعویض دنده پشت فرمان، سیستم انحصاری uvo و دوربین دید عقب، از جمله امکانات استاندارد آن به شمار می روند. قیمت این تیپ، با هزینه حمل و نقل، معادل 20200 دلار تعیین شده است.
به گزارش سرویس بین الملل مجله ماشین، خریداران می توانند با اضافه پرداخت 2600 دلار، از امکاناتی نظیر سیستم گرم کننده صندلی های جلو و عقب، امکان تنظیم برقی صندلی های جلو در 10 جهت، سیستم خنک کننده صندلی راننده، روکش چرمی صندلی ها، سانروف برقی، رینگ های 17 اینچی آلومینمی، سامانه استارت بدون کلید و سیستم گرم کننده غربالک فرمان را تحت عنوان بسته تقویتی premium package بهره ببرند. ضمن اینکه امکاناتی نظیر چراغ های زنون، چراغ های led عقب، صفحه نمایش 4.2 اینچی رنگی و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه ای نیز، با اضافه پرداختی معادل 2300 دلار و تحت عنوان بسته تقویتی technology package روی این مدل قابل نصب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 608
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1150
بازدید ماه : 13337
بازدید کل : 463051
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2